Sunday, January 30, 2011

AKU SEXY..?

assalamualaikum.

wah, ASWAD...! lama gila kau tak update blog kau ni. 
maaflah ya. bukan tak nak update, tapi aku dah mula sibuk dengan macam2.
assignment yang tak jemu2 datang memujuk, 
kerja yang tak reti bahasa aku dah letih,
test yang tup tap akan muncul tak lama lagi,
new post yang buat aku makin sibuk..
adeh2.. nk wat camne. redha aje la...

oh my... ASWAD! you are trying to tell us that you are SEXY??? are you lost your mind somewhere? go and look for yourself in front of the mirror... is that SEXY???

muahahaha.. mestilah. saya, KHAIRUL ASWAD mengaku yang saya SEXY...!
kenapa? sebab ni... try buka and tengok.


dah tengok? haaa, kita patut bersyukurlah kita ni dilahirkan sebagai seorang MELAYU yang ASIA. lagi beruntung kita lahir dalam ISLAM. Subhanallah.

rupa2nya, ramai mat ngn minah saleh kat lua sana yang berebut2 masuk klinik buat pembedahan semata2 nk dapatkan mata orang ASIA yang SEXY..
dan ramai juga yang tak sabar2 nk pergi tepi laut, pakai g-string, thong bagai hanya untuk gelapkan kulit. siap ada yang pergi kedai untuk gelapkan kulit lagi.. haaa..

so, kenapa orang MELAYU kita yang dah ASIA dan dianggap SEXY pada mata diorang, terhegeh2 nk jadi macam mat ngn minah saleh lak? ishk2.. tak paham betul..
ni antara gelagat mereka...

1. Rambut kaler2...
aduh.. masalah betul lah. sumpah aku cakap, aku pantang sikit tengok perempuan yang main krayon atau pensel warna luna kat rambut ni.  kalau tak bertudung tu, ummm, tahan lagi, tapi kalau dah warna. sorry, not my taste... apalah salahnya biar je rambut warna hitam. bak kata Rain, hitam itu bergaya..hehe..

haa, gambar kat atas ni aku ske. lagi2 yang merah tu. please lah buat macam tu. sumpah memang MELAYU ASIA habis...xD
aku rasakan, owang yang rambut kaler2 nie mesti ada penyakit. rumah tak cuci eh? tu sebab rambut karat2. tapi warna merah ngn ungu tu aku tak pasti sebab karat ke apa. eh, zaman dah moden kan. karat bukan warna perang dah..hee..

Sepatutnya kowang macam ni la~xD
~jangan bawa keris bagai pergi jalan2 sudah. naya je huru hara KL tuh.

2. Baju adik...
amek ko.. buka lagi, buka.. ishk2..
tak pahamlah owang MELAYU kita ni. yang lelaki elok je menutup segalanya. dah macam perempuan pun ada. bila lelaki pakai cap, snow hat, sah2 tak nampak rambut sangat. yang botak apatah lagi. tapi yang perempuan. selagii boleh buka, buka.. tunjuk. saja jalan mendada, nk tunjuk yang tak seberapa tu. 
ada juga yang sengaja jalan menonggek. kalau ori takpe, ni tak. dah mcam owang baru lepas sembelit jer. ishk2...
ini bukan definisi SEXY yang sepatutnya eh.

boleh tak aku nk koyak baju dia?
aduh, ni lagi sowang. baik tak payah pakai baju. sah2 kau tayang warna bra ko tu dekat owang. aku rasa dia ni culture shock. baru balek dari barat kot. tu yang susah nk adapt tu. ASWAD, positif...

Tett, MELAYU TAK BOLEH tau~

cukuplah tu. kang dah boleh buat khutbah jumaat untuk 3 minggu lak kalau aku smbung. so, pada sesiapa yang agk2 terkentut bau busuk tu, kalau boleh berubah la yer.. aku pun tak perfect, mungkin ada salah silap aku yang aku baru sedar.. kita sama2 lah yer..
akhir kata, 
im proud to be a MUSLIM, MALAY, ASEAN and SEXY....!!!
contohilah aku ni..hahahhaha~

i'll see you soon,
assalamualaikum.

tata tutu tete titi toto

~ 10 malam.
~ dah berapa kali pergi tandas. sejuk...!

1 comment:

munafar said...

owh man...
mne ko dpt gmbr bju xsrupa baju 2???
xsgka ko dh insaf...
:P