Tuesday, February 1, 2011

Lepak-lepaks...

assalamualaikum...

yeah~ kali ni ASWAD dah semakin aktif. untunglah... owang yang relax je memanjang. memanglah aktif tak ingat dunia.
Eh, maaflah yer. siapa cakap aku duk mengangkang je sekarang. busy weh...!!
kerja bersepah. tapi keenjoy-an diutamakan..huahua..
~adik2, jangan tiru aksi ini dirumah. kerja mesti diutamakan... xD

jadi, apa cerita yang aku nak bawa untuk entri kali ni?
kali ni aku nak cerita pasal aktiviti melepak2 aku yang aku akan WAJIB buat bila aku balek gombak tercinta  ini. takdelahh wajib mana pun. sunat muakad kot..xD

31 Januari 2011, bersamaan dengan hari Isnin, aku dan rakan2 ku telah bergerak menuju ke satu tempat yang tidak asing lagi di area Gombak ni. tak lain tak bukan....


Wangsa Walk...~
haa, inilah tempat yang aku pergi. best ke tak? entah lah. best la kot. sebab ada macam2. tak pun sebab ada aircond.hahahahha.. bapak mengong nye alasan. dengan berdriverkan Kimie, kami pun sampai ke sini. aku, Kimie ngn Naim. yang wanita, lambat. sebab? alasan biasa...
MAKE UP. hahahahaha..
~apa kata datang pakai topi keledar yang tutup full tuh. kan senang, tayah make up.wakaka

Tujuan utama datang sini...
 yeah~ peperangan akan bermula. semuanya gara2 mereka main dulu sebab aku balek jengka awal. sob2.. mmg tak aci.  tapi takpe, dendam terbalas sbb kitowang main 4 game, semua aku menang. yahoo..!! jangan jeles ye wahai rakan2 ku...xD

yg excited nk men dari kiri : ham, wawa, tiqa, naim

baju oren tu kimi. lumba bola siapa sampai dulu. haha

cuba teka tu empunya kaki siapa.. :P

mereka pakai ungu. tak aci betul~ ( tiqa, hajar, ham, naim )

Kimi ngn hajar( dtg lmbt, babab kang ) haha

okey, knapa gamba ko gitu ham? haha..kanan sekali tu anem.

aku ngn kimie. berat dowh bola tuh..

kamilah pemain lane 1. haha
dah puas main, dengan kemenangan di pihak aku..hehe, kami pun pergi lah menunaikan solat. solat jangan lupa yer adik2 rakan2 ku sekalian.. nnt...haa, pepandailah..
lepas solat, kami buntu nk pergi mana...akhirnya, kami pergi je ke sini untuk membeli tiket bagi menonton wayang...

lawa kan? nk rumah gini la.haha
dapat je tiket.. terus kitowang g melantak. dekat mana? japg bagitahu.
ni nk gosip nie.
waktu kitowang beli tiket. yg jaga kaunter tu tnya berapa orang, aku cakaplah 8 orang. 
lepas tu boleh dia terkejut.
kenapa? sebelum ni tak pernah ada yg beli tiket untuk 8 orang ke? selalu 9 orang eh..hahahaha

makan dekat sini.. 

mcm KFC kan? tapi sedap..
Popeye? aku lalu je sebelum ni, tak pernah bernafsu pun nak masuk. tapi ttiba sebulat suara kata nk try makan dekat situ. apatah lagi. pergilah order.. jenuh akak kaunter tu layan kitowang yang wat order untuk 8 orang nie. haha..

ada peristiwa kelakar di sini.. ada seorang rakanku, dia tak tahu macam mana nak tekan sos cili punya balang tuh. alaa, yg macam dekat McD tu. jenuh kitowang gelak..
tapi bila aku pergi amek sendiri untuk 2nd time, baru aku tahu kenapa dia tak dapat @ tak tahu camne nk amek, 
balang sos cili tu, kalau sekali imbas, mcm pili air dekat sinki. ingatkan kena pulas, baru kua cili.hahahhaa.
~famous dia kt Popeye tuh.haha. nk tau siapa? dia antara geng baju ungu tadi..hehehe

lepas ngap, masing2 dah mengandung 10 bulan. kami yang boleh semayang ni pergi la semayang. sebab jam dah nk dekat pukul 5.30.. nnt wayang nk mula..
lepas semayang, bergegas lah naik ke atas. huh, aku beli satu popcorn. ingatkan dah kenyang..rupa2nya aku lapar lagi..hahaha.
~nasib baik share ngn kawan2...xD
walopun da lama kua, tapi ttp best..xD
habis tengok wayang. kami pun pulanglah kerumah masing2.
tapi sebelum tuh, sempat kitowang memulangkan wang masing2 .
payah betul nk kira semua duit. dekat tengah jalan pula tuh. mcm nk bagitahu semua orang, 
"Hello, kami ada duit and kami tengah nk bagi2 eh..." ahahhahahaha

lepas tu, kami pun bye bye each other, dan balek kerumah.. 
oh, sangat seronok.. puas..
terima kasih eh rakan2 ku..
nnt ada masa, kita bawak lagi ramai geng. buat macam kita yang punya WW tuh..hahaha

credit to : 
Kimi si driver
Naim yang bawa kamera tapi tade bateri
Wawa yang mcm amek dadah sebab tiba2 byk strike
Hanim yang mcm main lontar peluru
Tiqa yang amat gembira bertepuk tangan
Ham yang jeles bila aku strike (hahaha)
Hajar yang lambat sampai..
dan..
AKU yang sentiasa baik.hahahha

thanks a lot derr...xD

i'll see you soon.
tata tutu titi toto tete

assalamualaikum..

~12.22 pagi
~ jumpa pierre andre waktu balik. so what?? haha

3 comments:

SSA.K | miyu said...

Kerap gila korang gi WW men bowling. =.="
Tak bosan ke?
Ak yg gi Mid 3x pon dah tak larat nak gi sana lagi dah. HAHA.

Eerul Eezuan said...

main bowling memang takkan bosan..xD
cuma tempat nak pergi main tu je la kot..
nk yang dekat,so WW ler jawabnyer..hehe

Anonymous said...

hahah.ngokngek la ko.bkn salah aku gambar aku gitu.da ko yg amek.jeles la tu aku lawa sgt :p
p/s: ham yg hebat!