Monday, January 3, 2011

First Day...

Assalamualaikum...

yeah~ semangat untuk hari pertama pergi kelas. malam semalam aku da tido awal. mmg klo orang len tgk, msti dowang fikir aku mcm smgt nk g skolah. haha... tapi mmg betul pun. biarlah, bagi aku, hari first mmg best!
pagi tadi, alhamdulillah, aku TAK LEPAS solat Subuh. berjaya gak aku kalahkan setan yang direjam tuh. bangga lak.hehe.. lepas semayang, apa lagi, smbung tidur balik. tapi kali ni, aku tak nak jadi macam semester lepas. terlewat bangun. jadi, aku dengan pintarnya kuncilah jam. alek2, terbangun awal sejam. biarlah.. semangat punya pasal...

dapat tgk owang g kelas pagi tadi, mmg ada satu perasaan lain yang zap, masuk dalam sanubari.
~huh, sanubari lagi. ayat Dewan Bahasa dan Pustaka aku bagi...

masing2 tersengih pergi kelas. mcm2 gaya aku dapat tgk hari ni. maklumlah, tahun baru dan azam baru, mestilah ada wajah dan gaya baru...haha...xD
ada yang pakai tumit tinggi yang tinggi tak ingat, ada yang kain terbelah mcm tak nak pakai kain, ada yang 'buat rambut', ada yang dulu sikat tepi sekarang da jadi sarang tebuan..adeh2... 
~aku tetap dengan penampilan yang simple dan macho eh..haha...

MALAYSIAN ECONOMY ( ECO 261 )
this is my very first subject for this semester and my first class as well. miss all my friends. glad to see them... masuk je kelas, mcm biasalah, kaum hawa mesti lah antara yang terpacak dalam kelas tu. masing2 wat mesyuarat tingkap..haha
oh, ada member baru. tak silap, ada 3 orang budak yang kurang familiar... alamanda i think. tapi, tak kisah. dapat kawan baru.. ada 2 perempuan. hehe...

good job! pensyarah aku dah berjaya buat aku suka kan subjek tu. bak kata orang, first impression aku dekat ECO 261 tu dah up... so, aku boleh dapat A+ la ni..hahaha.. :)
~dapat keluar selepas 20minit dia masuk. hehe... biasalah hari pertama... nama dia Pn Adibah. mesti suara dy sedap mcm Adibah Nor...

BUSINESS LAW ( LAW 251 )
ketaq2 aku nak masuk kelas ni sbb nk belajar undang2. aduh, tak pasal2 kene belajar LAW untuk program aku nie. tapi, still good job to my lecturer...! first impression that you gave me is superb...! dia berjaya meyakinkan aku untuk tidak meng-set dalam medulla oblongata aku yang LAW ni payah. so, neuron aku ni takde la susah sangat nak bersambung. haha...
~main redah je medulla oblongata ngn neuron. nth betul ke function dowang tu.haha

lecturer aku nama Cik Suria. bersinar bak matahari. haha... rupa2nya dia penasihat undang2 untuk HEP. adeh2. dah la dia siap bagi warning siapa yang masuk kelas selepas dia masuk kelas, dia takkan halau, tapi akan tolak 1 markah CARRY MARK..! tak kisah lah, sebab aku tak bercadang pun nak masuk lewat..hehe..
~rasa cm nak tukar masuk asasi undang2 lak..

am ( cbe wt comey ), AKU ( try elak kamera ), naza ( baru perasan ada kamera )...xD



ekin, zack, yuni ngn chila...
( p/s : yg len tak sempat nk amek, tggu entri len yer..xD )


itu aje la kot utk entri kali ni. i'll see you soon.
tata tutu titi toto tete
assalamualaikum...

~ 11.07 malam
~ kenyang sangat

No comments: