Sunday, June 24, 2012

Memorable Weekend :) (2)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

Hai cik abang tough2 dan cik adik lemah lembut sekalian.

Kita jumpa lagi kan? Haaa, kan AKU dah janji yang aku nak sambung tulis. Kalau mood menulis tu dah datang, korang minta aku tulis ber-pages-pages pun boley.. weeeee~~


NAMA PROGRAM   : SESI MELANTAK DI TEMPAT YANG TAK SEPATUTNYA


PENGARAH PROGRAM  : FAIRUS (master mind)

SETIAUSAHA  : ASWAD (Dah aku buat blog, aku le S/U kan?? )

BENDAHARI  : AKID (sape suruh hebat MATH..)

EXCO KESELAMATAN : FAIZOL (Bonzer, ada berani??)

EXCO PERSIAPAN TEMPAT : HAZIQ  (Tukang cover line)




Okay, kowang tak paham kan apa mende dekat atas tuh? takpe.. sabar..
untuk entri yang lepas, aku baru cerita pasal what happened on Friday. Sekarang aku nak cerita pasal apa pula yang kitowang buat waktu Hari Sabtu malan tu pula.

Kepada Jengkarian sekalian, mesti dah sedia maklum yang setiap hari Sabtu mesti bergerombolan manusia2 daripada kampus khazanah alam tu turun ke bandar JENGKA untuk shooooooping makanan dan minuman.
Sebenarnya, makanan ngn minuman dia agak mahal, tapi student2 ni tak kesah pun sebab diorang sukakan suasana pasar malam tu sendiri. (AKU pun sama. heee)

Orait, untuk kowang2 nak tahu, malam tu sebenarnya ada program yang akan berlangsung di Bandar Jengka. Jadi, kami2 ni pun bergeraklah ke PASAR MALAM Jengka untuk buat preparation.


Setelah shooooooping dengan bangganya, Nasi Lemak, Sate, Nasi Ayam, Air Milo (Itu AKU punya je..)
kami pun bergerak ke destinasi. Di mana??



3 geng Baju Merah




PP bagi arahan untuk makan




pakcik rambut putih yang menjadi saksi




ada jual tak dekat kfc??



Makcik belakang tu pun tumpang glamour..


Haa, inilah dia projek kitowang yang dirancang oleh PP yang bertauliah. Makan2 di tempat yang tidak sepatutnya.
abang2 and kakak2 KFC yang dok lalu lalang tu macam pelik je. Celah mana pula kan dowang ada jual Nasi lemak, nasi ayam bungkus, sata, murtabak mini.. 

Nak kasi cover baik, kitowang pun dengan bermurah hati beli air dengan wedges. harap2 dak kena blacklist kann. HAHAH.

Hah, selepas event ni pula, ada event lagi satu yang tiba2 aje muncul. Berikut kertas kerja nye..




NAMA PROGRAM : MELALAK DALAM KEKENYANGAN

PENGARAH PROGRAM : AKID

SETIAUSAHA : ASWAD

EXCO MULTIMEDIA : FAIRUS

EXCO PERSIAPAN TEMPAT : FAIRUS

EXCO LAIN-LAIN : HAZIQ


MErcu View menjadi saksi tempat kitowang melalak bak pontianak menyumbangkan lagu. Masing2 1st tiime datang situ. So, memang excited la kan.
Semuanya sebab Akid yang tiba2 cakap tak pernah lagi karock dekat Jengka. Apa lagi, terus ke Mercu. Nasib baik orang tak ramai mana. 
Tapi yang tak berapa nak bestnya bila dowang pakai sistem ala2 manual. Kita kena pilih lagu siap2. Lepas tu banyak lagu tak update. Hah, tak best sangatlah.


AKID,   FAI,  FAIZOL... AKU tukang amek gamba, HAZIQ macam biasa, artis ngetopp. kena elak amek gamba.

Biliknya sejuk  ya amat. Mikrofon nye satu, jadi tak dapat le nak berduet. Apa2 pun, kami memang berjaya menyumbangkan banyak lagu waktu tuh. Berikut merupakan anugerah2 yang telah dimenangi oleh mereka2.



ANUGERAH TARIK SUARA TERBAIK

MADAH BERHELAH tuu..


Actually ada banyak gambar lagi, tapi aku terlupa nak ambil dekat FAI. so, cukup2 la ye. 
Cadang nak pergi satu lagi tempat. tapi terpaksa cancel atas sebab2 tertentu. tapi aku pastikan aku kene pergi tempat tuh sebelum aku chow ke dgree.. ingat tu ye kawan2..  :)



p/s: Banyak lagi tempat aku tak jelajah dekat PAHANG ni rupanya..  (~.~)











No comments: