Monday, December 27, 2010

Abang OC...

assalamualaikum...

Yeah~ dapat kita jumpa lagi. entri kali ni pasal Minggu Destini Siswa ataupun minggu orientasi student baru. Esok dia orang akan datang. cuak betullah... bukan cuak apa, nak layan 1000+ student, mampu ke? cuba bayangkan aku ada anak banyak tu. haha...
Teringin nak anak byk gitu~

dengar cerita, student yang nak daftar masuk ni dekat 3700... haa, amek korang. mmg lepas ni kene minta ADUN jengka buat rumah flat.. tp kita orang sume harap2 yang datang nnt dalam 1500 je. kesian kan dekat kita2 nie... 
jom pasang khemah depan uitm nak??
Inilah saya~ OC Aswad...haha

Aku dapat jadi Biro Pentadbiran. aku igt keje dy senang, tp boleh tahan payah juga. tapi mmg best la. mmg kene la dgn peribadi aku, kne senyum sokmo..haha.. bygkan aku jd Biro Disiplin... aku pn nk gelak kalo aku jd Biro tu.
Kalo dapat Biro makanan, mmg aku je yg makan~






Okey la..itu aje nk kongsi so far. kalo ada apa2, nnt aku masuk entri baru lah yer. Doakan yg terbaik, dan harap2lah tak ramai yg masuk sbb nnt betul2 kene baring atas jalan raya tu..haha

i'll see you soon. tata tutu titi toto tete...
gudnyte..

~1.16 pagi
~ nervous


Ini roommate saya~ OC Anwar.. Biro Disiplin tu. jom gelak ramai2.haha


No comments: